Blog
Zalety restauracji całodobowych
Na mapie Polski pojawia się coraz więcej restauracji, które działają całą dobę. Jest to przede wszystkim rozwiązanie dla będących w trasie kierowców oraz podróżujących. Jednak warto wiedzieć, że takie lokale nie działają tylko w okolicach popularnych tras łączących duże miasta. Coraz częściej pojawiają się w ich centrach, aby wyjść naprzeciw innej grupie klientów. Dla kogo powstają takie miejsca i czy chętnie korzystamy z restauracji całodobowych?
Obiady domowe w restauracji. Propozycje gastronomiczne
Obiady domowe to jedne z bardziej pożądanych dań w restauracjach. Domowa kuchnia to przede wszystkim smaczne posiłki, ale także pożywne dania dające energię na długie godziny. To szczególnie ważne dla kierowców będących w długich trasach, nierzadko z dala od domu.
Rodzaje myjni samochodowych
Każdy właściciel samochodu lub kierowca zawodowy będący w długiej trasie prędzej czy później będzie postawiony przed koniecznością umycia samochodu. Najłatwiej to zrobić oczywiście na profesjonalnej myjni. Do wyboru jest jednak kilka ich rodzajów – co najlepiej wybrać?
Dobry bar przy myjni samochodowej? To możliwe!
Myjnie samochodowe od jakiegoś czasu przestają być miejscami przyjaznymi tylko dla aut, ale stają się też bardziej przyjazne dla kierowców. Coraz częściej obok myjni dostępny jest bar lub restauracja, w której kierowca, czekając na odbiór swojego samochodu, może zjeść domowy obiad. Dlaczego tego typu myjnie zyskują coraz więcej klientów?
Sposoby na regenerację w trakcie długiej jazdy samochodem
Kilkugodzinna trasa samochodem potrafi nie raz znużyć bardziej, niż dzień pracy przy biurku. Nic w tym dziwnego – gdy prowadzimy samochód, maksymalnie skupiamy się na drodze, a część kierowców zapomina wtedy nawet o głodzie czy pragnieniu. Co zrobić, gdy czeka nas przejechanie wielu kilometrów, a ciało rozpaczliwie domaga się odpoczynku?
Restauracja jako miejsce organizacji imprezy okolicznościowej
W ostatnich latach coraz więcej rodzin decyduje się na zorganizowanie imprezy okolicznościowej w restauracji, zamiast zaciszu własnego domu. Lokale gastronomiczne specjalizują się w organizacji chrzcin, komunii, urodzin i innych imprez, które zazwyczaj wyprawiamy dla większego grona bliskich nam osób. Czy to się rzeczywiście opłaca?
Obiady dla kierowców. Z czego powinny się składać?
Właściwie zbilansowana dieta sprzyja zdrowiu i dobremu samopoczuciu. Kierowcy to grupa zawodowa, która powinna przykładać do posiłków szczególną uwagę. Niewłaściwy sposób odżywiania się w połączeniu z siedzącym trybem życia i stresem mogą prowadzić do komplikacji zdrowotnych, a w dłuższej perspektywie - chorób. Przypominamy podstawowe zasady, których powinni przestrzegać kierowcy.
Myjnia samochodowa przyjazna kierowcy. Jaka powinna być?
Większość myjni samochodowych konkuruje ze sobą świadczonymi usługami, a dokładnie tymi, świadczonymi dla samochodu. Kierowcy mają do wyboru różne programy mycia, woskowania, mycie dotykowe i bezdotykowe, czy też sprzątanie wnętrza pojazdu. Dobra myjnia powinna jednak pamiętać o tym, by podczas wykonywania swoich usług zadbać nie tylko o samochód, ale też o jego kierowcę.
5 cech dobrej restauracji
Jedzenie dodaje nam energii i dostarcza niezbędnych do życia składników odżywczych, jednak oprócz zaspakajania tych elementarnych potrzeb, chcemy, żeby było czymś więcej. Powinno być smaczne, aromatyczne, ładnie podane i zjedzone w miłej atmosferze, abyśmy mogli uznać posiłek za udany. Jedzenie jest nie tylko sprawą fizjologiczną, ale także ważnym elementem naszej kultury, dlatego idąc do restauracji, staramy się wybierać miejsca sprawdzone i godne uwagi. W dzisiejszym wpisie postaramy się opisać 5 cech, jakie powinna posiadać każda dobra restauracja.
Mycie samochodów jako usługa dla firm
Wygląd i stan techniczny samochodu świadczy o jego właścicielu. Jeżeli jest to samochód firmowy, to świadczy o całej firmie. Auto służbowe staje się automatycznie wizytówką firmy, więc powinno zawsze dobrze się prezentować. Czysty samochód wygląda atrakcyjnie i przykuwa uwagę, brudny powoduje, że zaczynamy negatywnie myśleć o jego właścicielu. Takie pozytywne lub negatywne wrażenia są podświadomie przenoszone na firmę, która jest jego właścicielem.